Organisatie
Het verhaal van Wake Up begon in de jaren 80. Van een klein familiebedrijf is het inmiddels uitgegroeid tot een internationale handelsorganisatie in non-food consumentenproducten en halffabricaten. Wake Up heeft vestigingen in Shanghai, Hong Kong, China, Vietnam, India en Pakistan en een hoofdkantoor centraal in Zeist, met tientallen medewerkers en samenwerkingen met vele lokale agenten en producenten die klaar staan om invulling te geven aan uw wensen.
Missie en visie
Wake Up ontzorgt bedrijven bij het verhandelen van producten, met name tussen Europa en Azië. Dat betekent de productontwikkeling en productiebegeleiding (inkoop), inclusief het logistieke proces, ofwel end-to-end dienstverlening.
“Wake Up International is een soort Barbapapa voor haar opdrachtgevers. We zijn flexibel en dienstverlenend en doen juist dát wat onze relaties zelf niet kunnen of graag willen uitbesteden en hebben daar ons vak van gemaakt. We zijn nieuwsgierig en onderzoekend, volgen ontwikkelingen op de voet en geven onze relaties advies voor nieuwe producten en innovaties. Zodat zij hun handel kunnen laten floreren.”
– Roderik Bos –
Kernwaarden
Wake Up legt de lat hoog, voor haar klanten en zichzelf. Het handelen wordt bepaald door de kernwaarden:
Gecommitteerd, nuchter, innovatief
“Onze kernwaarden zijn niet zomaar drie woorden. We communiceren ze met gepaste trots, en willen dat onze opdrachtgevers deze waarden herkent en ervaart. Ze mogen ons er altijd op aanspreken. Als het een keer misgaat én als het gewoon goed gaat.”
– Marco van Alphen –